9 Mayıs 2014 Cuma

Herkese merhaba.
Aslında o kadar çok şey var ki anlatacak. 2 aydan fazla oldu yazmayalı. Ama elim hep yazmak istedi. Kısmet bu güneymiş. 

Baştan aşağı değişiyor hayatımız. Bebeğimiz neredeyse 5. ayını bitirecek. Mavileri hazırlamaya başladık bile :) Evet bi oğlumuz olacak inşallah. Bununla birlikte tayinimiz çıktı. Ankara'ya gidiyoruz 1 aya kadar. Eşya topla, tayin işlemleriyle uğraş, ufak tefek hamilelik ağrıları derken günler geçiyor. Dikiş makinem ise hüzünlü bir bekleyişte. Sıkıntılı dönemimiz bitti, dikişe kaldığım yerden devam derken tayin meselesi yine ayırdı bizi :) 
Kendimi iyi hissettiğim bir boşluk bulup oturuyorum dikişin başına ama hem yeniyim hem acemi, uzun sürüyor elimdeki işi bitirmem. İşte o iyi hissedilen zamanlarda dikilen mevsimlik tuniğim; 


Kumaşı kalın, döşemelik kumaşı gibi biraz. Likralı oluşu kullanışlı oldu. Aslında tam elbise yapılacak bir kumaştı ancak, çok küçük bir parçaydı. Bu kadar oldu ; maliyetiyse 1 tl :)

Önlenemez bir kilo alışı var. Karar alıyorum, sağlıklı bir liste çıkartıyorum ama uygulayamıyorum. Böyle giderse doğum sonrasında, doğum kilolarından yakınan hanımlardan olacağım. 5 ayda 7 kilo aldım. Kaldı ki son 2-3 ayda hızla kilo alınır diyorlar, ne yapacağımı da bilmiyorum. Önerisi olan varsa fazlasıyla ihtiyacım var. 

Sağlıkla ve mutlulukla kalın, herkese mutlu ve huzurlu bir hafta-sonu dilerim  :)




6 yorum:

  1. Rabbim tamamına erdirsin.hayırlı uğurlu olsun

    YanıtlaSil
  2. öncelikle hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz. sağlıkla dünyaya gelsin uzuncada yaşasın canım :) buluzunda çok güzel olmuş :) hem salaş model olunca göbiş içinde kolaylık doğum sonrasıda giyilmesi mümkün :) mutlu günlerde giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederiz canım.
      Göbiş büyüdükçe yeni kıyafetler gerekiyor. Hamile kıyafetleri de baya pahalı (bazı markalar dışında) bir de benzer modeller hep. Bu süreçte en mantıklısı dikiş :)

      Sil
  3. Allah bağışlasın bebişiniz sağlıkla doğsun inşallah.3 ay önce doğum yapmış ve 17/18 kilo almış biri olarak konuşuyorum.İnsan kendine engel olamıyor mahalesef.Benim 4 kilom doğumla gitti .Doğumdan sonraki yaklaşık 10 günde 4 kilo daha gitti kalan 10 kilom mahalesef duruyor.Emzirmeme rağmen gitmiyor .Gerçi sanırım 1 kilo daha verdim son zamanlrda.
    Bunları niye yazdım bilmiyorum .Umarım sağlıkla doğurursunuz kilolar dilimizi yoruyor ama önemli olan sağlıklı ve huzurlu olmak.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiz. Hep sağlık sitelerinde doktorlar en fazla 15 kilo alınmalı diyor. Hesaplıyorum hesaplıyorum 9 aya kadar benim başını alıp gidecek. Sonra doktorlar abartıyor canım diyorum kendime :) en fazla 18 diyorum bende. Biraz tutuyorum kendimi artık. Yoksa sonrasında zorlanırım. Hayatımda görmediğim rakamları tartıda görünce garip hissediyorum. Bu süreci en sağlıklı biçimde atlatmak en önemlisi. İnşallah öyle de olur. Size ve bebeğinize sağlık dilerim :)

    YanıtlaSil