20 Ocak 2014 Pazartesi

Bu aralar...

Uzun bir aradan sonra merhaba. 
Malzeme sıkıntısı ve vakitsizlikten dolayı dikişsiz geçen günlerin ardından hafta sonu silkelendim ve kendime geldim. Cumartesi erkenden kalkıp pazara gittim. Bu sefer çok çeşit kumaş vardı. Kalabalıktı da. Malum tek tezgah olunca insan bunalıyor. Bende çok incelemedim. 4 parça kumaşla döndüm eve. Dönerken de rengarenk ipler, fermuarlar ve eksiklerimi aldım. Kaldığım yerden dikişe devam etmek üzere. 
Haftasonu şehir merkezine indik. Kendimizi alışveriş merkezinde bulduk. Tabii hemen dergilerin standına uçtum. 
Birçok dikiş bloğunda gördüğüm Creazion-Elişi dergizsini attım sepete. Burda benzeri bir dergi. İçindekiler daha çeşitli ve yapılabilir geldi bana. Önceden de söylediğim gibi Burda dergilerinin hatasının çok olduğunu duymuştum. Birkaç kalıpla çalışma girişiminde bulunarak da onaylamış oldum bunu. Umarım beklentileri karşılar bu dergi. 

Bu arada, keyifli geçen haftasonunu sinema filmi ile taçlandırdık. "Patron Mutlu Son İstiyor".  Tavsiye edilir, eğlenceli bir filmdi. 

Herkese mutlu haftalar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder