10 Ocak 2014 Cuma

Kafamdaki tilkiler...

Kötü ve verimsiz geçen bir haftanın ardından dilerim ki dikiş dolu bir haftasonu gelir bana. Makinemin başıma oturup güzel şeyler dikme hevesindeyim. Daha acemiliği atamadığımdan çok detaylı modellere giremiyorum tabii. Elimde çok çeşit kumaşım da yok, sanırım biraz sınırlıyor bu beni. Parça kumaş alıp ziyan ettiğimde içim yanmasın derdindeyim fakat cumartesileri sadece bir kumaşçı geliyor pazara ve bazen tam anlamıyla hüsrana uğruyorum. Kafama göre bir şey bulamadımsa vay halime :) Ama kısa zamanda, eğer istediğim doku ve renkte kumaş bulursam, bilgisayarıma makinemi almadan önce yaparım diye kaydettiğim kalıp örneklerinden bu yeleği yapmayı planlıyorum. Kaynak Belki sizlerde de ilham olur :)



Herkese şimdiden mutlu hafta sonları dilerim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder