21 Ocak 2014 Salı

Ne dikiyorum?


Aslında ne diktiğimi de bilmiyorum desem yeridir. Hani, kumaşçıya gidersiniz, o senenin modası kumaşlar olur tezgahta. Almasanız sanki modaya uyumsuz olacaksınız. Hah işte o zamanlardan birinde, dikişte emekleme döneminde (yürümeye başladığımı söyleyemem henüz) almıştım bu kumaşı. Ne yapsam ne etsem, kendisini nerede değerlendirsem bilemedim. 


Önceleri şöyle yazın giyilecek efil efil bir elbise yapayım dedim. Sonrasında beğenmedim. Kestim biçtim derken azıcık kumaş kaldı elimde. 

Farklı bir tarz oluşturup gömlek dikmeye karar verdim ve biçtim. Sonuç ne olur bilemem. Hayal gücüme dayanarak umutluyum. Bu da mı çöp olur yoksa yaza güzel bi gömlek mi olur bilemem. Bekleyip göreceğiz. 

4 yorum:

  1. benceeeee :) altına belden itibaren büzgülü bir etek yapın elbise olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vücut tipimden dolayı belden etek, belden açılan elbise tarzlarını kullanamıyorum. Benim elbiseler göğüs altından olmalı :) Bi de kese-biçe kumaşım azıcık kaldı. Belki birde kol eklerim buna. Farkediliyor mu bilmiyorum ön kapaklardan biri kısa mesela :)

      Sil
  2. fikir güzel,inşaallah herşey yolunda giderde harika sonuç elde edersin..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok gözü alan ve hatta yoran bi desenmiş. Keserken daha iyi anladım. Umarım gözlerimi yorduğuma değer :)

      Sil