17 Aralık 2013 Salı

Neye Niyet, Neye Kısmet


İlk dikişim olan ve beni hüsrana uğratan tuniğin yakası için farklı bir renk niyetiyle çıkmıştım yola. Fakat kumaş alırken renk karmaşası yaşadığımdan bluza uyumsuz bir kumaşla döndüm eve. Amaç petrol yeşili ve fuşya zıtlığında uyum yakalamaktı. Bu fikrimde sabit kalsaydım bir uyum faciası yaşayacağım aşikardı :) Sonradan anladım.Neyse bende aldığım kumaşlardan en uyumlusunu (vizon üzeri krem puantiye) yaka olarak dikiverdim. Gel gelelim rengini çok beğendiğim ancak az kullanırım düşüncesiyle yarım metre aldığım bu kumaşla ne yapabilirdim?

Kendi kendime çıkardığım basit bluz kalıbımla bir tişört dikmeye karar verdim. Allah'tan esnek yapıdaymış ki kumaşın az olması pek sorun olmadı.Kolları ilk başta çok kısa geldi gözüme ve biraz daha uzatmak üzere parça ekledim. Modelmiş gibi, özellikle yapmış gibi durdu; yani görenler öyle söylüyor. En güzeli ise kumaşın her bir santimini kullandım.



Bakalım sonuca siz ne diyorsunuz?
 Terzilerin en acemisinden selamlar :)




2 yorum:

  1. pembe ve danteli çok severim :) ellerine sağlık mervecim güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, çok acemice olsa da.. :) Dantel her şeye yakışıyor sanki :)

    YanıtlaSil